Fy skäms!

Ja, skämmes på mej. Hur kan man inte ha tid till ett ynka litet blogginlägg?
Men det är faktiskt inte bara tid det suttit i. Jag har helt enkelt inte haft lust. Är så stressad över allt som ska fixas och ordnas inför jobb och dagisinskolning så jag orkar faktiskt inte leta fram bilder och vänta på överföringar. Men jag lovar att jag ska ta mej kragen snart och göra ett ordentligt inlägg.
Även en Ilsbo resa ska vi få till, så de så! :-)
Men, först ska vi gå på bröllop den 14:e Augusti. Det är min "gammel" kusin som ska gifta sej i Njutångers kyrka och alla kusinbarnen ska vara näbbar. 5 st 1,5-5år gamla. Kommer pysa av stolthet om båda mina två fixar att ens gå altargången fram. Maya kan jag lite på, men Märta. Nja, ja vet inte ja. Haha. Gastar väl som en stucken gris när Maya försöker dra na fram i ena handen. Skräckscenario!!!
Återkommer med rapport vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Elin

Dä är nog precis vad som kommer hända dä.. hahaha :-)

2010-08-09 @ 20:39:43
URL: http://lilltilla.blogg.se/
Postat av: Petra

Aaa, det är ju grym mat där! Dom har alltså hållt måttet i så mååååånga år? ;) Hähä.

Det tycker jag verkligen att ni ska göra.

Jag funderade till och med på om vi skulle dit nästa helg igen. . Fast. . Det blir för tätt..och dyrt :P

Men det är för jäkla gott och mysigt där!

2010-08-17 @ 08:42:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0