Besöksdagar

Vi har haft besök som sagt. MosterElin har firats lite smått. Igår var vi på Medelhavskällaren. Bra mat, TOTALT VÄRDELÖS service. Men vackra ungar hade vi med oss.


Och dom var otroligt duktiga också, men när det gått 35 minuter och maten fortfarande inte kommit började det klia lite i benen på dom båda. Och jag kan tillägga att det endast var två bord när vi kom, varav det ena redan ätit klart och det andra fick maten direkt när vi beställt.
Det hann busas en hel del innan maten kom om jag säger så.

Här började vi ledsna lite smått

Elin hann även be en liten stilla bön om mat och bättre service ;-)

Maya lekte fotograf, bland det bästa som finns. Och duktig är hon också. Lite synd dock på taskigt objekt. haha


Idag har Maya njutit i fulla drag. Och på kvällskvisten kom hon på att hon behövde träna i att sätta upp tofsar. Och Elin va snabbt med på noterna, för då skulle hon bli pillad i håret. Den som ger sej in i leken får leken tåla. :-)
Så här fin blev hon. *asg* (ja, Elin, jag rättade stavningen.)







Ja, vad säger man. En blivande frisörska kanske? Om det är någon som har något att tillägga så görs det bäst via kommentarsfältet nedan.
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Guuud va snygg jag blev :-)

2010-06-21 @ 22:40:51
Postat av: Linda

Ja, mycket! :-)

2010-06-21 @ 22:48:29
URL: http://lilltilla.blogg.se/
Postat av: anna <3

Vilka härliga bilder... Och jag måste bara säga att jag tyckte Maya påminde om Janne på första kortet

Elin....................du blev skitsnygg :))

2010-06-22 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0