Hmm, jag är verkligen inte bra på det här...

...med att blogga kontinuerligt. :-(
Fick ett meddelande av systera mi som sa att jag borde fixa lite mer inlägg och bilder. Jag vet!!!
Men jag har fullt upp hela dagarna. Vi har iaf varit i Ilsbo igen, och på väg hem stannade vi och kollade in dessa skönheter.



Också va jag å barnen på restaurang

busMaya

Och tokMärta



Idag när jag stog och stekte mat såg jag hur Märta höll på att somna i sin matstol. Var bara tvungen att filma henne. :-)



Sen blev det såhär.


Och när vi kom till Anna och Peter för att fira Peter som fyller år idag såg det ut såhär.

trötta barn är nog vad som stog på schemat idag.


Märta hatar att borsta tänderna. Hon brukar skrika för fulla muggar, så man bara är tvungen att tvångsborsta. Vill ju inte att hon ska få hål i tänderna. Men idag hände det något skojsigt. Hon började prutta med munnen och garvade så det bara bubblade ur henne. Efter ett tag kom jag på att jag bara måsta filma det. Tyvärr var det roligaste över, men lite fick jag med iaf.


Tyvärr har jag inge mer bilder i kameran och det är så jäkla trist att blogga med enbart text.
Hoppas jag tar lite fler snart så jag slipper få skäll av mosterElin, som för övrigt fyller TJUGONIO!!!!(29) år i morrn. Nästan TANT, eller hur MosterElin?

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för din kommentar, jag förstår att många stunder kan kännas tunga men du får tänka på de ljusa ni fick. Jag är säker på att din pappa håller koll på dig ;)

Trevlig helg Kram

2010-06-18 @ 11:20:13
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0