Blandad kompott

Eftersom det brukar gå ett tag mellan inläggen blir det blandad kompott på dom. Tar lite av varje.

Idag tänker jag börja med Maya. När jag jobbade (tack å lov) valde hon att fara ner från vår stora sten på gården och dessutom landa i brännässlor. Resultatet blev blodigt från både sår och näsa. Så här ser det ut nu.


Sen har hon även fått nya örhängen.


Vad Märta bekommer har hon fått det lilla man kan kalla lugg klippt. Den var väldigt spretig och ojämn, så mamsen plockade fram frisörsaxen. Tyvärr har jag ingen frisör i mej, men man gör så gott man kan. :-)
Hon byggen stolar av soffkuddarna den lilla busen. Sen sätter hon sej, reser ser, sätter sej o.s.v.


Idag började dagen med kyrkis. Sen hem och invänta Märta som sov. Så fort hon vaknat drog vi in till stan. Hade en del jobbärenden att fixa och sen även Maxi och H&M. Letade egentligen sandaler åt Märta, men fick detta med mej hem.

Till Maya (diademet är ersättning för skadad vara, undra just vem som förstörde det förra?)

Till Märta (det är en scarf som jag gör hyckle av)


Nu ska jag leta sandaler på internet.
I morrn väntar mina naglar på att få bli ompysslade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0