Jobb idag

Mellan 8-17 var jag på jobbet idag. Och jisses så jag jobbade. Men kul är det. Så här såg dagens första kund ut idag när hon kom.


Och såhär såg hon ut när hon lämnade salongen.



När jag kom hem slängde vi oss över maten allihopa. Hungriga som vargar. Grillad kycklingfilé. Yummi!
Efter det tyckte jag att vi skulle hitta på nå´t, så det blev en sväng till Fyrklövern för mjukglass. Och självklart var olyckan framme sen när vi kom hem. För inte tusan kan en dag ha så mycket gott att erbjuda utan att besudla något av våra barn glädjen. Idag var det Märtis som stod på huvudet framför garaget. Med skrapsår i pannan som resultat.

Alldeles snorig under näsan av all gråt är hon också. Mammas lillpudding!

Kommentarer
Postat av: anna <3

Vad duktig du är Linda! Du gör LÄTT dom snyggaste naglarna.

Stackars lilla Märtis gumman, pussa na från mig, osså Norton så klart :))



Puss o kram hela dan

2010-05-25 @ 21:19:49
Postat av: Linda

Men tack Anna, det värmer att höra! Pussa tebax. :-)

2010-05-25 @ 21:33:34
URL: http://lilltilla.blogg.se/
Postat av: M

Vad kostar det att göra naglar hos dig?

Kram

2010-05-28 @ 19:32:20
Postat av: Anonym

Nytt set 745kr (klassisk fransk eller glitter)

Återbesök 495kr (en lagning ingår)

2010-05-28 @ 22:02:44
Postat av: Sofia

Åhhhh fina!!! Jag e också supernöjd. Tack ;)

2010-05-28 @ 22:47:40
URL: http://www.jonssonfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0