Skokanonen

Där har vi varit idag. Gjorde lite kap faktiskt. Men dagen började med strålande sol. Tyvärr har jag haft satans ont i magen hela dagen. Jävla mens. Men va fan, man vet att man är kvinna och fruktbar. :-)

Jag passade på att njuta en stund i solen när Märta sov också, innan den valde att gömma sej bakom en himla massa moln som fick mej att frysa, men det var riktigt skönt så länge det varade och gav verkligen mersmak. När molnen tog över for jag å Maya ner på konsum och inhandlade vaniljstång. Sen hem och koka Leilas pannacotta. Den har vi precis avnjutit hemma hos Teresia och Stefan. Satt ute och trotsade duggregnet. Tror det hjälpte också.


Så fort Märta vaknade for vi ner till Söderhamn. Märta behövde sandaler, men det blev lite mer. :-)

Poyee fick jobbskor och ett par praktiska sommarskor. Märta fick sandaler som bestämt och jag dök på ett par väldans sköna och bra slit å släng skor.
Maya har INTE blivit utan. Vi väntar leverans åt henne till veckan. Ett par skor till min kusins bröllop som hon ska vara näbb på och ett par sandaler. Lila och rosa. :-)

Nu ska jag joina Maya, Poyee och godispåsen i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0