Vilken underbar dag, tra, la, la, la, la....

Jag känner mej väldigt lycklig just nu. :-)
Förmodligen beror det en del på det underbart vackra vädret som varit idag. Men även att dagen passerat utan bråk och tjaffs. Vi har haft en hel dag tillsammans, en hel dag utan att vara ovänner. Det uppskattas av både mor och dotter. Pappan va också hemma en stund på dagen. Det gör nog sitt till det också. Att få känna sej som en hel familj. För det mesta brukar vi ju bara vara sovbos. Ensamstående med sovbo.

Dagen idag började iaf i jäkt och stress, som vanligt. Men det resulterade iaf i att vi kom iväg i tid till kyrkis. Maya cyklade, Märta åkte vagn, jag gick.

Coolaste brudarna på Nygatan.


När vi kom hem dröjde det inte länge förrän även P kom hem. Sen gick vi ut allihopa och påbörjade Mayas morotsland. Jag tänker även sätta lite pärer och lite sallad. Börjar så, sen får vi se nästa år. :-)

Efter det har det varit lek för hela slanten för Maya. Först med grannarna. De cyklade även iväg själva till lekparken. Hon börjar bli stor nu. Sen efter maten med en dagiskompis som var hos sin farbror på gatan och firade 17:e Maj.

Vi grillade kycklingspett idag. Också gjorde jag potatisklyftor, tzatsiki och sallad. Mycket gott kan jag lova. Är även tvungen till att erkänna nederlag. Jag åt en Tip Top mini efter maten. Kunde inte låta bli. Inte när det varit så fint väder och allt.



Just nu planerar jag för fullt över mitt jobb i höst. Märta skolas in på dagis i början av Aug. Sen drar jag igång för fullt igen. Jag längtar. Ska även gå en till utbildning och även utöka mina kunskaper ytterligare. Mer än så kan jag inte säga, men jisses så skoj det ska bli. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0